كلمة البحث:        

يوجد عدد 202 مقالة كتبها الأخ: عصام خليل

عنوان المقالةعدد المقالةكاتب المقالةسلسلة المقالة
اللي بيشيل قربة مخرومة بتخر على دماغه158عصام خليلعلى رأي المثل
المتعة158عصام خليل
جه يكحلها عماها157عصام خليلعلى رأي المثل
اصرف ما في الجيب يأتيك ما في الغيب156عصام خليلعلى رأي المثل
إيه يعمل الترقيع في الثوب البالي؟155عصام خليلعلى رأي المثل
لا منه ولا كفاية شره 154عصام خليلعلى رأي المثل
الحداية مابتحدفش كتاكيت 153عصام خليلعلى رأي المثل
مسكوا القط مفتاح الكرار152عصام خليلعلى رأي المثل
كبرتِ صغيرتي!!151عصام خليل
مفيش حلاوة من غير نار150عصام خليلعلى رأي المثل
روما لم تُبنى في يوم واحد 149عصام خليلعلى رأي المثل
الكلام ماعليهوش جمرك148عصام خليلعلى رأي المثل
بصلة المحب خروف147عصام خليلعلى رأي المثل
فاعل أم مفعول به؟147عصام خليل
لا تجادل الأحمق،فقد يخطىء الناس في التفريق بينكما146عصام خليلعلى رأي المثل
من خاف سلم 145عصام خليلعلى رأي المثل
4 لا 145عصام خليل
كلنا كالقمر .. له جانب مظلم144عصام خليلعلى رأي المثل
لما رّبنا وزَّرع الأرزاق محدّش عجبه رِِِِِِِِِِِِِِزقه143عصام خليلعلى رأي المثل
القفة أم ودنين يشيلوها اتنين142عصام خليلعلى رأي المثل
12345678910...
 
 
 

الصفحة الرئيسية - إتصل بنا - نبذة عن المجلة

كتّاب المجلة - أعداد نحو الهدف السابقةصفحة البحث

©2010 Nahwal Hadaf